Dotychczasowe działania zarządu

Z dniem 26 czerwca 2020 został powołany nowy zarząd naszej wspólnoty w składzie:

  • Katarzyna Koszmaniuk,
  • Zbigniew Bąk,
  • Marek Janowiak,
  • Mateusz Nakielski.

Aby zapewnić, że jako zarząd działamy w interesie całej wspólnoty mieszkańców osiedla Aurora na stronie internetowej co jakiś czas będą zamieszczane podsumowania naszej pracy i podjętych działań. Poniżej znajdą Państwo pierwsze takie sprawozdanie.

  1. Został nawiązany dialog z deweloperem w celu podjęcia napraw gwarancyjnych, uzgadniając konkretne ramy czasowe i sposób realizacji następujących elementów.
    • Został dokonany przegląd części wspólnych punktując przy tym usterki. W ramach tego przeglądu naprawiono dach wiaty śmietnikowej oraz zrobiono odpływ, co wyeliminowało problem stojącej wody. Ponadto podjęto prace nad naprawą schodów na patio osiedla, które będą nadal kontynuowane.
    • Został zgłoszony problem stojącej wody na terenie patio oraz kłopoty z trawą w wielu ogródkach. Prace nad ogródkami już trwają. Prace nad naprawą patio zostaną przeprowadzone w dniach 20 lipca – 14 sierpnia. Zostanie wymieniony w całości podkład oraz położona nowa trawa.
    • Zostały zrealizowane nowe nasadzenia w części wspólnej przed szlabanem.
    • Zostały zaplanowane dalsze prace nad naprawą elewacji – płyt balkonowych. Deweloper będzie się umawiał z Państwem na naprawę.
    • Zostały wynegocjowane elementy wyposażenia klatek schodowych zgodnie z ofertą dewelopera. W klatkach a i b stoją kanapy, w pozostałych klatkach zostaną postawione pufy w ciągu miesiąca.
    • Został zgłoszony problem z okładziną izolacyjną rur w garażach i problem został naprawiony.
    • Został ustalony termin przeglądu części wspólnej wewnątrz budynków na jesień w celu zdiagnozowania i napraw usterek w ramach gwarancji.
  2. Została zmieniona umowa z MPEC w ramach której zmniejszono zamówioną moc do stopnia wystarczającego do pracy budynku minimalizując przy tym koszty ponoszone przez mieszkańców
  3. Większość big bagów i worków z gruzem została wywieziona.
  4. Podjęliśmy prace nad przywróceniem finansów wspólnoty do porządku. Obecnie znajdują się one w złym stanie. Między innymi podjęliśmy działania nad zadłużeniami mieszkańców.

Gdyby Państwo mieli zastrzeżenia nad wymienionymi punktami bądź innymi sprawami wymagającymi interwencji prosimy o kontakt z zarządem.

Z poważaniem

Zarząd Osiedla Aurora etap I

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *